
Wielkie gratulacje również dla drugiego zespołu, który reprezentował naszą szkołę. Dziewczyny stworzyły bardzo dobry projekt, ale niestety nie dostały się do kolejnego etapu konkursu.

Skład zespołu to: Lena Budynek (2A), Iga Rafalska (2A), Viktoria Stanowska (2A), Lidia Szymańska (2A).
Mimo braku awansu, doceniamy ich zaangażowanie i wysiłek.



Solve for Tomorrow to program skierowany do młodych ludzi, którzy są wrażliwi na kwestie związane z wyzwaniami współczesnego świata, otwarci na zmiany i chcą mieć wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Do trwającej właśnie III edycji programu mogli zgłaszać się uczniowie z klas 1-4 szkół ponadpodstawowych wraz z opiekunami. Ich zadaniem było zaproponowanie nieszablonowego pomysłu związanego z jednym z czterech obszarów: zdrowiem, bezpieczeństwem, klimatem lub integracją.

Finalnie do III edycji Solve for Tomorrow wpłynęło 252 projektów. To najwyższy zanotowany wynik zgłoszeń na przestrzeni trzech edycji programu. Tym samym chęć udziału w programie zgłosiło aż 876 uczniów i 216 nauczycieli. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 30 placówek.

W najbliższych tygodniach półfinaliści będą pogłębiać swoje pomysły przy pomocy metodologii Design Thinking.

Dla części uczniów będzie to pierwsze spotkanie z tym niezwykłym procesem, dzięki któremu mogą zanalizować swój pomysł z wielu różnych perspektyw. Ambasadorzy programu Solve for Tomorrow, czyli wybitni trenerzy i nauczyciele z misją, będą wspierać uczniów w tym procesie.