
WYDARZENIA

Wymiana projektu Erasmus + w Polsce
W dniach 25-29 kwietnia nasza szkoła gościła szkoły partnerskie projektu Erasmus+. Przyjechali do nas nauczyciele i uczniowie z Bułgarii, Estonii, Portugalii i Turcji. Był

Kafelki – portugalskie azulejos i nowi goście w Polsce
Kafelki – portugalskie azulejos i nowi goście w Polsce https://youtu.be/BEPzxBe-_G4Wydaje się, że kafelki i to malowane w piękne wzory jest bardzo trudno zrobić. Na ostatniej mobilności

Erasmus + z wizytą w Portugalii
Erasmus+ z wizytą w Portugalii W dniach od 28 lutego do 04 kwietnia odbyła się druga mobilność naszego szkolnego Erasmusa „Nature, tradition and identity

LIVE LESSON
Klasa 1 B uczestniczyła w live lesson poprowadzonej za pośrednictwem wydawnictwa Pearson z native speakerem z Wielkiej Brytanii Johnem Brown pt. Sustainability Development Goals

The American School of Classical Studies Corinth Excavations
Klasa I a z 17LO miała możliwość spotkać się z panią Eleni z The American School of Classical Studies Corinth Excavations, która zabrała nas do

WYNIKI KONKURSU ERASMUS+ PORTUGALIA
Dziękujemy wszystkim osobom, które wzięły udział w konkursie – Wasze prace były bardzo ciekawe. Niestety wygrać mogły tylko trzy osoby, a są nimi: Kategoria
O PROJEKCIE
Nature, traditions and identity in youth’s vision
Nasza szkoła rozpoczęła w roku szkolnym 2020/2021 w wyższych klasach SP i w LO dwuletni projekt Erasmus+ dla młodzieży „Nature, traditions and identity in youth’s vision”.
Nasz projekt „Nature, traditions and identity in youth’s vision”- „Natura tradycja i tożsamość kulturowa w postrzeganiu młodych ludzi” ma na celu zwrócenie uwagi młodzieży na rękodzieło tradycyjne naszych krajów – chodzi o produkty, takie jak ceramika z Bolesławca, kafle z Portugalii, czy inne wytwory rękodzieła, które są tworzone w krajach biorących udział w projekcie, czyli Estonii, Portugalii, Bułgarii, Turcji i Polsce. Projekt wychodzi naprzeciw globalizacji i poszukuje sztuki charakterystycznej dla naszych krajów, zwraca uwagę na produkty regionalne i ich wartość kulturową oraz wyjątkowość. Młodzież żyje obecnie w świecie globalizacji, konsumpcjonizmu i nowoczesnej technologii. Projekt pozwoli uczniom na zwrócenie uwagi na zupełnie inny aspekt życia, umiejętności manualne i ich związek ze środowiskiem. Projekt obejmować będzie młodzież w wieku 12-18 lat.