Świadomość ekologiczna w krajach szkolnego Erasmusa

Jak zwróciliście być może uwagę na szkolnym korytarzu można sprawdzić wyniki ankiety związanej z ochroną środowiska i świadomości w tymże temacie.

Projekt był dosyć duży i powiązany z konkursem plastycznym odnoszącym się do potrzeby ochrony środowiska „Zachować ciągłość istnienia”. Ankieta była w języku angielskim przygotowana dla każdego kraju, dzięki czemu wszyscy mogli odpowiadać na pytania, jako że jest to język, który wszyscy znamy.

Projekt przygotowali p. Marek Szumacher, p. Margarita Tuczko i Anna Leszczyńska. Wspomagali nas uczniowie Olivia Villar Rabanal i Agata Kowalczyk.

W projekcie wzięły udział kraje naszego szkolnego Erasmusa  „Nature, Traditions and Identity in Youth’ Visions” odpowiadając na pytania zawarte w przygotowanej ankiecie.

Okazuje się, że nasze myślenie o ochronie środowiska oraz świadomość z nią związana są dosyć podobne we wszystkich krajach Europy.

Po więcej informacji zapraszam zainteresowane osoby do przyjrzenia się wynikom w języku polskim lub angielskim – jak wolicie. Wstawiamy również raz jeszcze ankietę, tak byście mogli sobie przypomnieć jakie były w niej pytania. Powiadają, że my odpowiadamy za to czy świat będzie nadal zróżnicowany biologicznie i stabilny, jeśli chodzi o procesy środowiskowe, gdy będą w nim mieszkały nasze wnuki, dlatego tak ważne jest by każdy z nas był świadomy pewnych procesów oraz tego jaki ma wpływ na środowisko.

17 LO Gdynia
Skip to content