W dniach 15.06-20.06 klasy 1A mat-geo i klasa 1D biol-chem wybrały się na tatrzańską super przygodę w towarzystwie wychowawców p. Katarzyny Hołownia i p. Sylwii Tomaszewskiej oraz opiekunów p. Margarity Tuczko oraz p. Anny Arndt.
Wycieczka została zorganizowana przez biuro podróży Turysta ze Słupska. Oto jak podbijaliśmy Tatry:
      Z pamiętnika dzień pierwszy . Ze względu na słabą pogodę odwiedziliśmy Czorsztyn, Niedzica ,rejs stateczkiem ,termy w Szaflarach i skończylismy obiadokolacją w pensjonacie “U Siedlorza”.
      Z pamiętnika dzień drugi. Po pysznym śniadanku o 7.30 wyruszyliśmy nad Morskie Oko . Pogoda przepiękna 20 km zrobione w dwie strony ,trasa łatwa ,pogoda cudowna wręcz wymarzona, po drodze Wodogrzmoty Mickiewicza , dla wytrwałych spacerem brzegiem jeziora .
      Z pamiętnika dzień trzeci. Upał ,upał cudowne widoki. Po śniadaniu wyruszyliśmy na Gubałówkę kolejką ,potem 2,5 km na wyciąg Butorowy Wierch którym zjechaliśmy w dół. Spacer po Krupówkach , oscypki ,wadowicka kremówka i na koniec spotkanie z gazda Murzasichle.
      Z pamiętnika dzień czwarty. Po śniadaniu wyruszyliśmy na podbój Krakowa. Zwiedziliśmy Wawel ,Trakt Królewski ,Dzwon Zygmunta ,Okno Papieskie oczywiście Rynek i Sukiennice ,Kościół Mariacki, Pomnik Mickiewicza. Po upalnym spacerze w 36 stopniach wróciliśmy do chłodnej Gdyni.