W związku z powtarzającymi się w ostatnich dniach pytaniami, które w Samorządzie Uczniowskim dostajemy od Was, odpowiadamy:
Według informacji, które zamieszczaliśmy na dedykowanej tegorocznej akcji zamówień bluz szkolnych stronie internetowej (https://17logdynia.pl/bluzy/) oraz w formularzu zamówień: od momentu wysłania grupowego zamówienia szkolnego do producenta (zrobiliśmy to w dniu 09.11.2022) deklaruje on wysłać paczkę z gotowymi produktami na adres szkoły w przeciągu 31 dni roboczych. Z reguły, potrzebujemy jeszcze 2-3 dni roboczych na dopełnienie formalności i przygotowanie bluz i produktów do wydania.
O dokładnym terminie oraz miejscu odbioru poinformujemy mailem, gdy tylko zamówienie będzie gotowe.
Z naszych rozmów z producentem wynika, że bluzy są na finiszu produkcji i powinny zostać dostarczone do szkoły w takim terminie, że zdążymy jeszcze wydać je przed zimową przerwą świąteczną. 😊