Microsoft Showcase School jest w miejscowości Warszawa

W dniach 22-24 listopada klasa 1A odwiedziła stolicę Polski. Podczas tego trzydniowego wyjazdu odwiedzili wiele interesujących miejsc, spędzili miło czas, ucząc się wielu fascynujących rzeczy. Poniżej znajduje się relacja uczestniczek wycieczki.

➡️Dzień 1
Wycieczkę rozpoczęliśmy na Dworcu Głównym w Gdyni, skąd wyruszyliśmy pociągiem prosto do Warszawy Centralnej. Głodni po długiej podróży zjedliśmy obiad w Złotych Tarasach, skąd udaliśmy się do hostelu odłożyć bagaże. Zaraz po tym poszliśmy na spacer po Łazienkach Królewskich, po którym wybraliśmy się do muzeum Geologicznego. Zmęczeni wróciliśmy do hostelu, gdzie wspólnie kibicowaliśmy naszym w ich meczu przeciwko Meksykowi.
➡️Dzień 2
Po zjedzeniu pysznego śniadania wyruszyliśmy do siedziby Microsoftu, gdzie uczestniczyliśmy w ciekawych warsztatach, na których rozmawialiśmy o Metaversie i wielu innych rzeczach dotyczących wpływu technologii na świat, oraz przeszliśmy się słynną Aleją Innowacji. Dowiedzieliśmy się paru nowych dla nas rzeczy i dzięki uprzejmości gospodarzy przetestowaliśmy przedpremierowe gogle AR. Głodni udaliśmy się pod kolumnę Zygmunta, w pobliżu której napełniliśmy nasze żołądki pysznym jedzeniem. Następnie odwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernik, gdzie poznaliśmy bliżej otaczający nas świat. Zaraz po zwiedzeniu wystawy przeszliśmy do planetarium znajdującego się w tym samym budynku. W nim odkryliśmy tajemnice nieba i historię powstania Ziemii. Wypełnieni wiedzą podziwialiśmy panoramę Warszawy prosto ze szczytu Pałacu Kultury i Nauki. Po krótkiej przejażdżce metrem wróciliśmy do swoich pokoi.
➡️Dzień 3
Ostatni dzień powitał nas śniegiem, jednak nie przeszkodziło to nam w dalszym zwiedzaniu zakątków stolicy. Naszym następnym przystankiem był POLIN Muzeum Żydów Polskich. Po dwóch godzinach zwiedzania ponownie odwiedziliśmy starówkę, gdzie mieliśmy czas na zjedzenie obiadu. Niestety pora powrotu zbliżała się nieubłaganie, więc skierowaliśmy nasze kroki ku dworcowi. Po szybkim przemarszu przez miasto bezpiecznie wsiedliśmy do pociągu, odjeżdżając w stronę Gdyni.