Klasa 2A odkrywała Tatry

W dniach 12-15 czerwca klasa 2 A z wychowawcą Anną Arndt i panią Sylwią Tomaszewską brała udział w wycieczce w góry.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy zamek królewski w Chęcinach, z wieży którego zobaczyliśmy przepiękne wierzchołki Tatr.
Pierwszą noc spędziliśmy 250 metrów pod ziemią w Bochni – w najstarszej kopalni soli. Było zwiedzanie z niezwykłymi opowieściami górnika Wojtka, dyskoteka, a na koniec dnia mecz piłki nożnej na podziemnym boisku.
Drugiego dnia spacerowaliśmy koroną zapory na zbiorniku wodnym Czorsztyn- Niedzica i odwiedziliśmy zamek znajdujący się przy zaporze.
W promieniach słońca, podziwiając  cudowne widoki gór wzięliśmy udział w emocjonującym spływie pontonami szalonym nurtem Dunajca.
Trzeciego dnia z pensjonatu w Białce Tatrzańskiej ruszyliśmy szlakiem na Rusinową Polanę, skąd roztaczał się przepiękny widok na ośnieżone Tatry i  bacę wypasającego  owce na hali.
Po południu zwiedzaliśmy Zakopane, a wieczorem relaksowaliśmy się w naturalnych wodach termalnych w Szaflarach w „Gorącym potoku”.
Ostatniego dnia przejechaliśmy przez malowniczą Dolinę Prądnika, zwiedziliśmy zamek w Pieskowej Skale, zobaczyliśmy Maczugę Herkulesa i oryginalnie położoną „Kaplicę  na wodzie”.
Przez cały pobyt w urokliwych miejscach południa Polski towarzyszyła nam słoneczna pogoda, dowcipni przewodnicy, doskonałe humory i wyjątkowa góralska gościnność.