Beskid Żywiecki

👉W dniach 14-18 maj, klasa 2B wybrała się na wycieczkę w piękne Beskidy.
Pierwszego dnia pojechaliśmy nad jezioro Goczałkowickie, a później zwiedzaliśmy piękne ogrody Kapias. Mieliśmy również okazję wjechać kolejką linowo- terenową na górę Żar, z której oglądaliśmy niesamowite widoki na Beskid.
Drugiego dnia, rano wyjechaliśmy w kolejną górską podróż. Zwiedzanie zaczęliśmy od pięknego punktu widokowego, który znajdował się na górze Ochodzita, z którego mieliśmy widok na Trójwieś (podróbkę trójmiasta😆). Później pojechaliśmy do muzeum koronek w Koniakowie, prezentacja tych wszystkich dzieł była niesamowita. Następnie spacerem przeszliśmy na Trójstyk, czyli miejsce styku trzech granic- Polskiej, Czeskiej i Słowackiej. W drodze powrotnej do hotelu wstąpiliśmy na wystawę wszystkich trofeów Adama Małysza. Jego kolekcja była oszałamiająca🤩. Mieliśmy również czas wolny w centrum pięknej Wisły.
Dzień trzeci zaczęliśmy wcześnie rano. Wyruszyliśmy w podróż po Bielsku-Białej. Zwiedziliśmy teatr, różne pomniki postaci z bajek np. Reksia, Baltazara Gąbki i Bolka i Lolka. Jednak głównym punktem dnia trzeciego było wejście na Szyndzielnię. Mimo pogody, która bardzo nam nie dopisała, wszyscy świetnie się bawili. Na górę wjechaliśmy kolejką gondolową i spędziliśmy chwilę czasu w schronisku. Przemoczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do hotelu😁.
Ostatniego dnia, zebraliśmy swoje rzeczy i autokarem pojechaliśmy do skansenu w Pszczynie, tam również mogliśmy pooglądać rożne zwierzęta: żubry, pawie, sarny i daniele🦬. O godzinie 13 ruszyliśmy w drogę powrotną do Gdyni🚆