Klasy 3d i 3b od 4.06-9.06 wyjechały na przygodę życia. Spędziliśmy fantastyczny czas, zwiedzając Wiedeń i Bratysławę.
Wiedeń przywitał nas Muzeum Historii Naturalnej, Muzeum Historii Sztuki. Zwiedziliśmy Bibliotekę Narodowa, Wielkie dzieła dużego formatu w Belwederze. Cały czas towarzyszyła nam słoneczna pogoda, dlatego wizyta w letniej rezydencji Habsburgów w Schönbrunn była zjawiskowa. W międzyczasie wycieczki, w przerwach młodzież ucztowała na piknikach na łonie natury przygotowanych przez firmę Iwant Travel, z której usług korzystaliśmy
Odwiedziliśmy proboszcza parafii na Kahlenbergu, który opowiedział mam Historię Odsieczy Wiedeńskiej. Ksiądz Roman był tak oczarowany naszą młodzieżą, że specjalnie dla nas przestawił zegary i zagrał na dzwonach Mazurek Dąbrowskiego. Pożegnaliśmy Wiedeń spoglądając na kolorowe domy malarza Hunderwassera, byliśmy w galerii Albertina i gościliśmy u samego Mozarta.
Po trzech intensywnych dniach we Wiedniu przybylismy na podbój Bratysławy. Ruiny zamku Devin z przepięknym widokiem na rzeki Murawę i Dunaj, zamek Bratysławski w samym sercu stolicy. Pożegnaliśmy Bratysławę na Starym Mieście spoglądając na katedrę św. Marcina, Ratusz, Teatr i Opera Narodowa, żelazny most z restauracją na samym szczycie.
Dziękuję bardzo klasom 3b i 3d (sami zaplanowali cały tygodniowy pobyt) za wzorowe zachowanie!!! oraz przesympatycznym paniom Agnieszce Ławickiej, Margaricie Tuczko i Kasi Rynkiewicz, które towarzyszyły mi cały tydzień oraz rodzicom, bez których wycieczka nie odbyłaby się. Dziękuję!!! (Katarzyna Hołownia)